Radio Kaj je zauzeo urednički stav da u cilju nepristranog pristupa praćenju lokalnih izbora, u predizborno vrijeme prije raspisivanja izbora i početka službene promidžbe, neće objavljivati sporadične informacije i marketinške tekstove predizbornih aktivnosti nezavisnih i stranačkih kandidata. Na našem koncesijskom području je pet županija (sa Zagrebom 6) i više stotina gradova i općina, u kojima će se kandidirati na tisuće osoba. Nemoguće je osigurati ravnopravno i nepristrano praćenje svih njihovih svakodnevnih aktivnosti. Usredotočit ćemo se uglavnom na kandidate za župane i to samo u trenutku prvog objavljivanja kandidatura za župana. Konačnu odluku o tom praćenju donosit će svakodnevno Urednički kolegij Radija Kaj. Radio Kaj će, u vrijeme službene predizborne promidžbe, omogućiti şvim kandidatima objavu spotova i promotivnih reportaža, prema jedinstvenom cjeniku, ali će se emitiranja planirati i realizirati u najslušanijim terminima, prema redosljedu zakupa. Sve poslove izborne promocije za Radio Kaj ugovarat će i realizirati isključivo agencija Mediaritam.
Uredništvo Radija Kaj