ZAGREB – Članak o Zagrebu koji grad predstavlja kroz modu, točnije modne dodatke autentičnog štiha, ovih dana objavljen je u online izdanju američkih dnevnih novina The New York Times. Autentične zagrebačke modne dodatke kravatu, ručno rađene torbe, šešire i kišobrane u reportaži je predstavila autorica Kristin Vuković. Zagreb opisuje kao grad sa stilom koji kroz utjecaje iz obližnje Italije i austro-ugarske prošlosti, zajedno s tradicionalnim simbolima u kombinaciji sa suvremenim dizajnom, stvara osebujan štih. -Turistička zajednica grada Zagreba konstantno radi na promociji hrvatskog glavnog grada, a ovo je jedan od pozitivnih primjera promidžbe – istaknula je direktorica gradske Turističke zajednice Martina Bienenfeld. Reportaža se sastoji od predstavljanja i izjava poznatih hrvatskih modnih marki i dizajnera, a to su: Croata, Etno Butik Mara, Kobali šeširi, kišobrani Cerovečki te zlatar Mario Nokaj koji je napravio kolekciju nakita inspiriranu licitarskim srcem. Inače, The New York Times su američke dnevne novine, koje od osnutka 1851. izlaze u New Yorku te su, kako u tisku, tako i u svojem online izdanju jedne od najpopularnijih novina u SAD-u.

Zagreb u online izdanju The New York Timesa
Posted in Vijesti